2013年10月4日 星期五

Testing

testing︰開張大吉

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 多得polly啦!佢依家仲係我屋企作戰中!哈哈!

      刪除
  2. 頌盈媽,啱啱知道原來你用 yunpingtang@yahoo.com.hk 呢個email,我係邀請唔到你去絕密blog啊~~
    一定要有gmail先得~~
    你有冇gmail account可以俾我呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未識用,超笨!我的gmail:teresatangku@gmail.com

      刪除
    2. send 咗喇! 你睇下收唔收到?^^!!

      刪除
  3. Hi hi ! 我幫妳起左呢間屋,記得執靚佢㝍多d blog 呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. polly…我已經攪掂個手機版,開始有感覺!哈哈!thank you very much.

      刪除
  4. polly…我終於攪掂手機版,可以用電話睇blOg同回覆啦!

    回覆刪除
  5. Good !!!! Write more blog ah !

    回覆刪除
  6. haha.... 終於浮面了﹗恭喜﹗

    回覆刪除
  7. hello,polly同你整個blog整得好靚呀!

    回覆刪除